Monday, September 19, 2011

鳳凰院凶真風自己紹介

@games often have collaboration with various anime series, and one of the current projects is Steins;Gate.

While the character costume for the @games Selphy avatars require actual purchase of the @games currency, there are other free events as well.

I've been so far unsuccessful in developing the fourth future gadget in order to obtain the background frame for the Selphy, but I've accumulated 8 cases of burnt Juicy Fried No.1 and multiples of the other three future gadgets. orz

As the title indicates, there's a tool on the Steins;Gate page that lets you input up to 10 full-size characters.

Here's some results:
サルキではない。俺の名前は厳島天道だ!
消えた魂を求めて救いのために旅を続ける者とは俺のことだ!ククク、フゥハハハ!

◯◯◯ではない。俺の名前は煌大地だ!
雷鳴を呼び、嵐を巻き起こす平成の快男児とは俺のことだ!ククク、フゥハハハ!
I hid the name I put in here 'cause it's only used with my long-time friends online. But the description is pretty cool, so I included it here. XD

スライムではない。俺の名前は聖帝神威だ!
疾風の如く現れて、獲物を仕留めるハンターとは俺のことだ!ククク、フゥハハハ!
And to think that slime is the weakest monster in the Dragon Quest series! XD

ただの人間ではない。俺の名前は九十九蠍だ!
20XX年に開発された異空間探索人型(プロトタイプ)試作機445号とは俺のことだ!ククク、フゥハハハ!
This is a really awesome XD

幻や幻影ではない。俺の名前は越前守羅刹だ!
無限の夢を語りし星詠み人とは俺のことだ!ククク、フゥハハハ!

負け犬ではない。俺の名前は闇坂時雨だ!
先の革命を成したレジスタンスの長にして、新国家の三英雄の1人とは俺のことだ!ククク、フゥハハハ!

片翼の天使ではない。俺の名前は神代大河だ!
見るもの全てを暗黒に落とす無限カタストロフィとは俺のことだ!ククク、フゥハハハ!
お前はセフィロスだろうwww

勇者ではない。俺の名前は獣道狼牙だ!
怨霊、悪霊、地縛霊でも何でも来い。死せる者を知り尽くした伝説の陰陽師とは俺のことだ!ククク、フゥハハハ!
Hero had a class change. XD

大魔王ではない。俺の名前は夢ヶ原小鳩だ!
銀河を突き抜ける流星群を率いた宇宙戦士とは俺のことだ!ククク、フゥハハハ!
The demon king also had a class change. XD

The possibilities seem endless! This is too fun! I can just sit here and think up all sorts of things to try all day!

Expect more to come in the coming days! ( ゚ ∀ ゚ )

0 comments: